2013. június 11., kedd

HoppShop

Tavaly a fotóskuckónkban készült pár piroskás sorozat, farkas nélkül. Akkoriban találkoztunk össze a neten Judittal és szerettünk bele az Ő színes, mókás világába. Judit megígérte, hogy készít nekem, vagyis Piroskának egy farkast hoppshop stílusban. Aztán egy nap ellátogatott hozzánk a stúdióba családja, a farkas, és rengeteg állatfigurája kíséretében, hogy Róla is készülhessen egy képanyag a magazinba.



A magazinban olvasható cikket itt olvashatjátok:

„Megmutatni, hogyan látom én a világot”

A gekkók és kaméleonok eredetileg kisfia kedvencei voltak, mára az ő védjegyévé váltak. Deresné Schneider Judit félállásban dolgozik, esténként azonban elmerül a maga álmodta színes fantáziavilágban.














































- Már tízévesen varrogattam, a magam kedvére – idézi fel a kezdeteket.

– Építőipari iskolába jártam, majd sokáig a kecskeméti rajzfilmstúdióban voltam kifestő, ott kiélhettem kreativitásomat. A digitális technika megjelenésével azonban az a munka kezdett unalmassá válni, de meg is szűnt az a lehetőség, úgyhogy kénytelen voltam váltani. Az irodai munka mellett nagyon dolgozott bennem az a vágy, hogy valamit a saját kezemmel hozzak létre, megmutatni, hogyan látom én a világot, és életre hívni a képzeletem szülte lényeket. Eleinte kézzel varrtam, nem volt varrógépem sem. Szerettem volna szebben dolgozni, és időt is spórolni, ezért megtanultam, hogyan működik a varrógép. A családom mindenben támogat, tőlük kapok biztatást, ha valami nem sikerül. A nagyobbik gyermekem, aki húsz éves, ha csak teheti, leül mellém, és segít szabni, összeállítani a figurákat. A kisebbik csodálatos dolgokat készít gyurmából. A férjem kezdetben féltett a kudarctól, de ma már látja, hogy egyre többen keresik a figurákat. Neki is nagyon sokat köszönhetek, gyakran ő intézi a postázást, szalagot, csipkét, gombot vásárol.



Sokat vagyok fent éjszaka, de úgy érzem, megéri, egyre több megrendelés érkezik. Tagja vagyok a Te rajzolsz, én varrok csoportnak is, az a feladat is lelkesít. Alkotótársaimmal együtt gyerekrajzok alapján készítünk figurákat, a legtöbbet jótékonysági alapon.

Bár sokat kockáztattam, feladtam a nyolc órás állásomat, úgy érzem, megérte. A figuráim dekorációk, sok szülő veszi a gyermekének. Kecskeméten lakom, de az internetnek köszönhetően az ország minden

pontjáról megtalálnak. A legtöbb megrendelésem Budapestről érkezik. Már külföldről is kaptam ajánlatot, úgyhogy nagyon pozitívnak látom a jövőt. Egy éve kezdtem, úgy érzem, jól haladok.

Judit FB oldalát itt találjátok.

A teljes cikket megtaláljátok a Menta Magazinban.

Bejegyezte: Kriszta

Fotó: Galló Krisztina by FOTOGALLO
cikk: Bródi Emília
Stylist: Csiszér Éva by Tudatos Életért Egyesület
Piroska ruha: Cheorsi
Zöld szék (amin a farkast fotóztuk): Vintage bazaar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése